Pengumuman

Semua gambar dalam blog Taman Azumy Linniey adalah hak milik sepenuhnya dari tuan blog. Sekiranya terdapat gambar yang bukan milik saya, saya akan linkkan kepada tuan punya gambar. Sila minta keizinan untuk mengambil sebarang gambar dalam blog ini. Terima kasih

Paling Hangat

Wednesday, 15 April 2015

Beli keratan Rose Jepun secara online - Bahagian 1

Assalamualaikum

Beli keratan rose jepun secara online. Pertama kali saya beli keratan dari FB Nurul Sal. Saya kenal beliau di dalam satu page Kelab Peminat Rose Jepun


Keratan dihantar menggunakan perkhidmatan Pos Laju. Memang puas hati sebab keratan2 ini masih segar lagi.Seller akan sentiasa asing2 kan keratan2 untuk memudahkan buyer menanam keratan tersebut. Di kertas tu akan ditulis nama bagi setiap keratan bunga.. Awesome.......................
Keratan-keratan bunga telah pun di tanam dalam pasu.Sudu tu untuk tulis nama setiap bunga. Sudu tu sementara je letak kat situ. Nanti bila keratan dah bercambah boleh asingkan dalam pasu2 yang berlainan dan label terus kat pasu bunga. Senang skit.


Carnation peach, putih, ungu dan merah dah kembang. Tapi sayang gambar ni di ambil pada waktu petang. Nak wat macam mana kan. Saya nie org yg bekerja jadi weekend je la nak cuci mata tengok bunga2 berkembangan


Anak-anak cepat membesar ye mama dah x sabar nak tengok kamu hidup subur dan gemuk2. Hehehehe

Jmpa lagi. Terima kasih kerana sudi singgah Taman Azumy Linniey

No comments: